Page 5 - JT FO Report_2022
P. 5

Nedoceněná,


            nebo přeceněná


















            Ženám přiznávají partneři kredit zejména v aktivitách, kte-  marketingu, což může z pohledu hlavního byznysu a roz-
            ré se týkají rodiny a chodu domácnosti. Oceňují je za to,   hodování být vnímáno méně významně, až automaticky.
            že drží rodinu pohromadě, dbají na tradice a společná   Toto vysvětlení pak podporuje také fakt, že mnohem více
            setkávání. Přiznávají také, že mnohem více rozumí světu   žen se domnívá, že o důležitých rozhodnutích v podnikání
            jejich dětí. V tomto pohledu se muži skoro přesně shodují   se s partnerem baví a společně vymýšlí, jak postupovat.
            s pohledem partnerek na sebe samy.
                                                               Ženy si naopak mnohem méně připouští svou finanční ne-
            Kde se názory partnerů na ženu rozchází, je byznys a chuť   závislost na partnerovi. Také mužům přiznávají větší kredit
            partnerky zapojit se do podnikání. Muži tuto chuť zapojit   s pomocí rozjezdu jejich vlastního podnikání.
            se do podnikání ženám nepřiznávají. Toto jisté přehlížení
            ambicí partnerek cítí i samotné ženy, když jich polovina   Shodu pak nalezneme v otázce navrácení rodinného
            deklaruje, že jejich aktivní zapojení se do byznysu není ze   úspěchu zpět společnosti či tomu, že se žena v rámci
            strany partnera vítáno, a o svou roli si tak musely říct.  rodiny věnuje více podnikatelským projektům, kde jde
                                                               vedle zisku také o radost z toho, co děláme a čemu se
            Mnohem více žen si také připadá zapojených do rodinné-  věnujeme. Partnerské souznění také nalezneme v otázce
            ho byznysu, či dokonce pracujících pro firmu. Tento rozpor   inspirace v nových trendech životního stylu. Ženy mívají
            může být způsoben vnímáním práce a její důležitosti pro   větší přehled o aktuálních společenských trendech a po-
            chod firmy. Ženy obecně ve firmách častěji zastávají ad-  souvají partnera v otázkách životního stylu.
            ministrativní či podpůrné role, vedle účetnictví, reportingu
            a chodu kanceláře se věnují také oblasti personalistiky či




                                                                                          J&T Family Office Report 2022 5
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10