Page 5 - JT FO Report_2022
P. 5
Nedoceněná,
nebo přeceněná
Ženám přiznávají partneři kredit zejména v aktivitách, kte- marketingu, což může z pohledu hlavního byznysu a roz-
ré se týkají rodiny a chodu domácnosti. Oceňují je za to, hodování být vnímáno méně významně, až automaticky.
že drží rodinu pohromadě, dbají na tradice a společná Toto vysvětlení pak podporuje také fakt, že mnohem více
setkávání. Přiznávají také, že mnohem více rozumí světu žen se domnívá, že o důležitých rozhodnutích v podnikání
jejich dětí. V tomto pohledu se muži skoro přesně shodují se s partnerem baví a společně vymýšlí, jak postupovat.
s pohledem partnerek na sebe samy.
Ženy si naopak mnohem méně připouští svou finanční ne-
Kde se názory partnerů na ženu rozchází, je byznys a chuť závislost na partnerovi. Také mužům přiznávají větší kredit
partnerky zapojit se do podnikání. Muži tuto chuť zapojit s pomocí rozjezdu jejich vlastního podnikání.
se do podnikání ženám nepřiznávají. Toto jisté přehlížení
ambicí partnerek cítí i samotné ženy, když jich polovina Shodu pak nalezneme v otázce navrácení rodinného
deklaruje, že jejich aktivní zapojení se do byznysu není ze úspěchu zpět společnosti či tomu, že se žena v rámci
strany partnera vítáno, a o svou roli si tak musely říct. rodiny věnuje více podnikatelským projektům, kde jde
vedle zisku také o radost z toho, co děláme a čemu se
Mnohem více žen si také připadá zapojených do rodinné- věnujeme. Partnerské souznění také nalezneme v otázce
ho byznysu, či dokonce pracujících pro firmu. Tento rozpor inspirace v nových trendech životního stylu. Ženy mívají
může být způsoben vnímáním práce a její důležitosti pro větší přehled o aktuálních společenských trendech a po-
chod firmy. Ženy obecně ve firmách častěji zastávají ad- souvají partnera v otázkách životního stylu.
ministrativní či podpůrné role, vedle účetnictví, reportingu
a chodu kanceláře se věnují také oblasti personalistiky či
J&T Family Office Report 2022 5